16 Şubat 2011 Çarşamba

And Grammy goes to....:)

Günler ne kadar çabuk geçiyor değil mi?! Grammy ödülleri de sahiplerini buldu, sırada Brit ödülleri var ki, benim ödüller arasında en çok tuttuğum Brit Ödülleridir.

Grammy'nin tarihçesine biraz bakıcak olursak; Grammy Gramafondan gelir ve Amerikan kökenli müzik ödülleridir. 108'ten farklı kategoriye sahip, 30 farklı müzik türünü kapsamaktadır.

2011 Grammy ödül törenine kısaca bakıcak olursak;

- Yılın en iyi kayıdı : Lady Antebellum ve Need you Know.. Ben de bu parçayı pek sevmiştim.




-Yılın albumu : Arcade Fire The Suburbs (haklı kazanç, ilerleyen zamanlarda Arcade Fire daha eski parçalarıyla, albumleriyle konuğumuz olacak:))





-En iyi pop vokal album : Lady Gaga The Fame Monster
-En İyi Dans /elektronik album : La Roux.  Bulletproof parçası ile gruba yer verelim...




- En iyi rock album : Muse The Resistance
- En iyi Alternatif Müzik Albumü : The Black Keys Brothers



Gibi gibi bir liste var ve devam ediyor...Pekiiii benim dağıttığım ödülleri kimler aldı?:) Asla dinlemekten sıkılmayacağım benim için ödüllü birkaç parçaya yer vermek istiyorum..

Norveç' ten Sivert Hoyem ile başlayalım o zaman... Aynı zamanda The Volunteers grubunun da bir üyesi olan Sivert Hoyem'i kariyerine solo albumleriyle de devam etmektedir. Solo çalışmalarından biri olan Moon Landing...




The Killers'tan tanıdığımız Brandon Flowers solo albümü ile de müzik listelerini zorluyor. Albümü Flamingo'dan en çok sevdiğim parçalarından biri Crossfire;





Biraz daha eskilere gidelim ve Liverpool yakınlarında kurulmuş olan bu grup ile biraz haşır neşir olalım. Kendine özgü eğlenceli, dinamik müzikleriyle, aynı dönemde çıkan gruplardan bir şekilde sıyrılmayı başarmışlardır...THE CORAL










Herkese iyi Çarşambalar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder