3 Şubat 2011 Perşembe

Konser, konser, konser!!!

Herkese Merhaba,

Bir süredir hasta olduğum için, bloga da ara vermek zorunda kaldım.. Ne zamandır aklımda aslında, yakınlarda izleyebileceğimiz  veya biletlerinin çıkmasını beklediğimiz, uzak tarihlerdeki  konserlerden bahsetmek istiyordum..  Bugün o gün olsun diyelim ve benim çok heyecanlandığım bir konserle başlayalım...


Tabii ki Bon Jovi'den bahsediyorum!!!!!
Avrupa turnesi çerçevesinde, 8 Temmuz' da Kazlıçeşme'de  bizlere yaşatacakları o müthiş şölen için sabırsızlanıyorum.













Biraz daha günümüze yaklaşırsak eğer, daha önce de blogumda parçalarıyla konuk olmuş olan Buika'nın 4 Şubat'ta CRR'da gerçekleşecek olan konseri elimize çarpar. Şimdiden katılacak herkese yarın keyifli konserler!





Sırada, Nomi Riaz'ın vokal ve söz yazarı olarak eşlik ettiği, 9 Şubat'ta İKSV Salon'da verecekleri konserle aramızda olacak JESSİCA 6... Bu gruba dikkat!!!! 





Herkese iyi seyirler ve dinlemeler!!! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder